DM Halvmaraton 2017 den 17. september 2017

Udgivet: 29. juni 2017

Forfatter: SNIK Admin

DM i halvmaraton nærmer sig. Det bliver igen i år afholdt på den hurtige rute i København sammen med CPH Half Marathon. Det forventes ikke blot at blive et stort SNIK-løb; men også et løb i verdensklasse, hvor de bedste udenlandske løbere formentlig vil løbe under 1 time. Så det bliver ikke blot fedt at se på, men også at deltage i

Løbere, der ønsker at stille op i DM halvmaraton for SNIK Atletik, skal selv tilmelde sig via følgende link: cphhalf.dk/dm-klubmedlem og under anvendelse af det brugernavn og det password, der er anført på SNIKs hjemmeside under arrangementer og kalender-begivenheder vedr. DM halvmaraton. Man skal være logget ind som SNIK-medlem for at kunne tilmelde sig og det viste brugernavn og password må ikke benyttes af andre løbere end SNIKs DM-deltagere.

Den enkelte løber skal selv betale tilmeldingsgebyret til CPH Half på Kr. 450,- (Kr. 500,- efter den 1. september). Alle deltagere i DM skal løbe i reglementeret klubtøj (såvel bukser som T-shirt/singlet).

Absolut seneste tilmeldingsfrist er den 14. september; men vent ikke så længe og spar i stedet Kr. 50,-  ved at tilmelde jer før den 1. september. Der vil så også være bedre mulighed for i god tid inden fristens udløb at finde andre potentielle holdløbere i jeres klasse. SNIKs tilmeldte DM-deltagere vil løbende kunne følges på arrangørens hjemmeside.

Såfremt der er SNIK-løbere, der allerede har tilmeldt sig til Copenhagen Half Marathon og som ønsker at løbe DM, bedes disse sende en mail til dm@cphhalf.dk og anmode om at blive flyttet til DM-listen som medlem af SNIK Atletik. Dette betyder, at de måske herved kan hjælpe to andre i samme aldersklasse til at danne et DM-hold i aldersklassen. Et hold består af tre løbere. Det koster ikke mere at løbe med i DM.

På SNIKs hjemmeside under Medlemmer vil man kunne finde en medlemsliste opdelt efter DM-aldersgrupper: K/M30, K/M35, K/M40…etc.

Vi vil igen i år høre om der er interesse for en fælles picnic for deltagerne efter løbet. Klubben vil i så fald bidrage med et tilskud på Kr. 100,-  per deltager, således at det kan blive en rigtig SNIK-løbefest. Af hensyn det praktiske i et sådan arrangement er vi interesseret i at høre om der er et par stykker, der vil forestå indkøb og transport af sandwich, øl og vand mm. Meld i givet fald venligst tilbage herom til trænerudvalget ved enten Erik Lund Lauridsen eller Leif Vincentsen.

Alle DM-deltagere skal afhente deres startpakke i Sparta-hallen den 14.-16. september.

Kontaktperson vedr. DM: Leif Vincentsen, mob. 21404479

Venligst log ind for at se klubbens medlemsprofiler.

^